מה אלבש היום? טיפים למלתחה חכמה ומחמיאה

wake up early. drink coffee. work hard
"Wake up early. Drink coffee. Work hard. Be ambitious. Keep your priorities straight, your mind right and your head up. Do well, live well and dress really well."
בגדים, לבוש, טרנדים – העסיקו אותנו מאז ומתמיד. הבגדים שאנחנו לובשות הם הזהות שלנו, ההגדרה "מי אני?" ומתקשרים לשאלות של שייכות ומיקום עצמי. הבגדים שלנו משמשים אותנו להעברת מסרים: מי אני באמת ומי אני רוצה שאחרים יחשבו שאני?
לפחות פעם ביום אנו שואלות את עצמנו: "מה ללבוש?"
נמאס לנו ללבוש את אותם הצירופים שלבשנו בשבוע שעבר ומה שמטריד אותנו מדי יום הוא למה אנחנו קונות וקונות וקונות ואיכשהו ברגע האמת אין לנו מה ללבוש? כולנו רוצות ללבוש את הבגד הנכון במקום הנכון, או ליתר דיוק: הבגד הנכון עבורנו במקום הנכון.
Women wear only five favourite outfits
התמונה לקוחה מכאן
טרנדים באופנה משפיעים על כולנו – במישרין או בעקיפין. אנחנו חיים בתקופה מסוימת ולה הלך רוח מסוים וזה ללא ספק משפיע על מה נלבש ועל איך נראה. גם אם נבחר ללבוש בגד מיוחד שהוא שונה ממה שרואים מסביב- עדין השוני הוא מתוך היכרות עם הלך הרוח של התקופה בה אנו חיים (או כמו שנאמר: " כדי לשבור את החוקים צריך ראשית להכיר אותם").
 

"מה אלבש היום?"

איך תחליטי מה ללבוש היום? התשובה היא קודם כל- כנות עצמית. מצאי לך זמן בו את פנויה לעשות את התרגיל הזה עם עצמך- וערכי ווידוי אישי עם עצמך. הכל מתחיל מהראש הפרטי שלך.
היי כנה עם עצמך עד כמה את מאושרת עם איך שגופך נראה כשאת ניצבת מול המראה?
מה היית רוצה לשפר/ להסתיר?
אילו אזורים בגוף שלך את מאוד אוהבת ורוצה להבליט?
האם יש צבעים מסוימים שלא מחמיאים לך?
איזה צבע / הדפס עושה לך הכי שמח על הלב?
אילו בדים את אוהבת?
מה הכי נוח לך ללבוש? ואילו דברים לא תלבשי לעולם כי הם לא נוחים לך?*
(*לסעיף הזה אני מקנה חשיבות מיוחדת, כי דעתי האישית היא שאישה לא צריכה ללבוש משהו שלא נוח לה. לאורך תולדות הלבוש היינו עדים למספיק מקרים בהם נשים לבשו בגדים שלא אפשרו להם לתפקד/ לנוע ולא היו נוחים עבורן. על קיצור תולדות הלבוש אדבר בפוסט הבא. יש למה לחכות).
מה אלבש היום? מה ללבוש היום?
מה אלבש היום?
 
מענה על השאלות האלה יעזור לך להיות שלמה עם עצמך, לאהוב את הגוף שלך ולהתלבש באופן שיחמיא לך. תוכלי להשתמש בצורה חכמה גם במלתחה קיימת וגם לשדרג את המלתחה כך שתכלול פריטים חשובים. בכל שלוש המלתחות שלך השקיעי בבגדים שהם נוחים והמתאימים לאישיות שלך שאיתם תוכלי להרגיש בנוח במגוון סיטואציות.
השקיעי במלתחה שתכלול:
מלתחת בסיס - פריטים קלאסיים שהם פריטי חובה בארון שלך: שמלה שחורה קטנה ומחמיאה, ג'ינס מחמיא, טי שירט מדויקת, חולצות מכופתרות, מכנסיים נוחים ומחמיאים, קרדיגן / עליונית שחורה או נייבי, ז'אקט ומעיל. כאן הכי כדאי להשקיע כי מדובר בפריטים שישמשו אותך לאורך שנים רבות והם למעשה "הלחם והחמאה" של המלתחה שלך.
מלתחה עסקית – בגדים יותר מחויטים והולמים, כמו: שמלה למשרד, חולצה מחויטת, מכנסיים חגיגיים ולמי שאוהבת: חצאית עיפרון סקסית. בקטגוריה הזו נכללים פריטים מחמיאים שאינם מתקמטים בקלות, בגדים צנועים יותר שאפשר לנוע איתם בנוחות. או בקיצור- אני קוראת לזה "שמלה שאפשר לשבת איתה" (והמכפלת שלה לא עולה לגובה כזה שתהיי חייבת למתוח אותה כל הזמן באי נוחות).
מלתחה לאירועים – פריטי "בלינג בלינג" מעניינים כמו למשל: שמלה מנצנצת לאירוע, שמלה שחורה מיוחדת, שמלת ערב, שמלה לחג, חולצה לערב וג'ינס כהה מחמיא. במלתחה הזו חשוב לכלול גם הלבשה תחתונה מחמיאה שגורמת לך להרגיש נוח.
תכנני את המלתחה שלך כך שתאבי אותה והיא תאפיין את מי שאת, תיתן לך הרגשה טובה, תהיה גם נוחה ואופנתית וכמובן- תגרור מחמאות.
בחירת הפריטים הנכונים תגיע רק אחרי שתהיי שלמה עם עצמך, תאהבי את גופך ואז תוכלי להפוך בלבושך כל חיסרון ליתרון. אחרי שלמדת את הגוף שלך- כעת את יודעת מהם האיזורים הבעייתיים. בעזרת שימוש בגזרות הנכונות לך וצבעים המחמיאים לך תוכלי להבליט את האיזורים היפים ולטשטש את האיזורים הבעייתים. הבליטי את האיזורים שאת אוהבת והסתירי את אלו שאת פחות אוהבת, והפכי את ההופעה שלך לכזו שאת גאה בה ושנוח לך בה. בחרי בגדים לפי מבנה הגוף שלך: בחרי גזרות וצבעים המחמיאים לך, "בגדים שעושים לך טוב", כלומר כאלה שתורמים לשיפור ההרגשה שלך ומחמיאים למראה שלך.
טיפ קטן ממני אליך: לפעמים אין צורך בטשטוש האזורים הבעייתיים, ומספיק רק למשוך את תשומת הלב של מי שעומד מולנו למקום אחר. כך, למשל, מי שתרצה לטשטש ירכיים או ישבן תוכל לבחור בבגד עם אלמנט בולט באזור המחשוף וכך להפנות את תשומת הלב לאזור הזה- מבלי לנסות לטשטש כלל את אזור הירכיים.
a woman is never sexier than when she is comfortable in her own clothes
אין אישה סקסית יותר מזו שנוח לה בבגדים שלה
"A woman is never sexier than when she is comfortable in her own clothes." / Vera Wang. התמונה לקוחה מכאן
 
בפעם הבאה כשאת מתלבטת מה ללבוש לעבודה או מה ללבוש לאירוע, הקדישי מחשבה מיוחדת למה את רוצה לשדר? האופן בו את מתלבשת הוא כרטיס הביקור שלך, הרושם הראשוני שלך, הוא מי שאת עבור מי שעדין לא מכיר אותך וגם עבור מי שכבר כן.
תנסי להגדיר במילים בודדות מהו סגנון הלבוש שלך? ספורטיבי / מחויט / וינטאג' / רומנטי / נערי / זרוק / סקסי / נשי / קלאסי / צמוד / אוברסייז... האם יש מישהי מסוימת שמהווה עבורך מודל להשראה בתחום הלבוש? האם סגנון הלבוש שלך קשור לתחום בו את עוסקת או לפעילויות שלך במהלך היום? מה משקף את מי שאת? האם את פתוחה לקבל סגנונות חדשים ולערוך שינויים בלבוש שלך? או שאת מרוצה מהמלתחה הקיימת שלך ורק רוצה להעשיר אותה? חשוב להישאר אופנתית וטרנדית מבלי להפוך ל"קורבן אופנה". כלומר, כשאת עומדת בפני ההחלטה אם לקנות או לא לקנות בגד חדש, תוכלי לשאול את עצמך: האם אני רואה את עצמי לובשת את הבגד הזה גם בעוד שנה? ושנתיים? ויותר? האם הבגד הזה יוכל לשמש אותי מעבר לעונה אחת? במידה וכן- זה הפריט בשבילך :-)
אל תשכחי שהטוטאל לוק הנכון עבורך ייקבע לא רק מהבגדים שבארונך ואל תשכחי לשלב אביזרים: סיכות, שרשראות, חגורות, תיקים, נעליים ואולי אפילו כובעים. כל הפריטים האלו ישלימו את ההופעה שלך.

 

הסגנון האישי שלנו מתקשר לזהות העצמית שלנו ולשאלה "מי אני"?

כשאת מרגישה טוב עם עצמך- את נראית טוב יותר – והביטחון העצמי שלך עולה!

כי את הכי יפה וסקסית כשנוח לך בבגדים שלך.

 

להשארת תגובה

שימו לב, תגובות יאושרו לפני פרסומן

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.