הצבע של השנה

כמדי שנה, בוחרת חברת פנטון (Pantone) העולמית את הגוון המדויק של השנה, זה שישפיע על עולמות העיצוב והלייף סטייל ויכתיב טרנדים ומגמות חדשים. פנטון היא חברה אמריקאית לייצור צבעים, הידועה בעיקר בזכות שיטת התאמת הצבעים שלה הנובעת מכללים נוקשים ושיטות מדוייקות להתאמה של צבעים.
חברת פנטון - כללים נוקשים ושיטות מדוייקות להתאמה של צבעים
אחת לשנה קובעת חברת פנטון את "צבע השנה". עולמות האופנה והעיצוב מסתמכים כבר במשך שנים על הבחירה הזו. צבע השנה של שנת 2020 אותו בחרה ענקית הצבעים פנטון הוא סולידי אך אלגנטי ומשובח: הגוון כחול קלאסי (Classic Blue): "מעניק רוגע, ביטחון ותחושת חיבור ומדגיש את הרצון שלנו לבסיס יציב ואמין, במיוחד בתחילתו של עידן חדש".
הצבע של השנה 2020 כחול קלאסי
אני משוחדת... ואוהבת את הצבע הזה כבר כמה שנים טובות. יש בו משהו מאוד אלגנטי ועם זאת הרבה פחות מחייב משחור. כחול הוא צבע שמאפשר ללובשת אותו להיראות מיוחדת אבל לא להתבלט מדי. ובכלל, בעיני כחול הוא הבחירה המושלמת והכי מיוחדת כשמלת ערב לאירוע: שמלה לאמא של הכלה, שמלה לאמא של החתן או שמלה לאחות של הכלה או של החתן (רק כדאי לתאם מראש כדי שלא כולן תבאנה באותו הצבע...).
שמלה כחולה לאירוע
 הצבע הכחול הוא אחד משלושת צבעי היסוד, והיתרון המרכזי שלו הוא שהוא כהה מספיק כדי לא לבלוט מדי, אבל בו בעת מיוחד במינו מחמיא לגווני שיער ועור רבים.
שמלת ערב כחולה צבע השנה שמלה כחולה לאירוע
מימין- שמלה כחולה לאירוע, מכאן; משמאל- סנטוריני, יוון, מכאן
There is no color quite like this

להשארת תגובה

שימו לב, תגובות יאושרו לפני פרסומן

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.