איך לבחור שמלה לאירוע?

5 טיפים במיוחד לאירוע המתקרב

עונת החתונות והאירועים החלה. מה לובשים? באיזה צבע? איזו גזרה? לקוחות רבות מגיעות אלי ממש לפני אירוע, כשלפניהן ההחלטה החשובה מה כדאי להן ללבוש. רבות מהן מגיעות אחרי שכבר רכשו שמלה או שתיים, ולפתע חשו רגשות חרטה והרגישו שהיא לא מספיקה או פשוט לא מתאימה לאירוע הקרוב.

איך לבחור שמלה לאירוע

אז אם גם את ניצבת בפני ההחלטה מה כדאי לך ללבוש לאירוע המתקרב, הנה במיוחד בשבילך 5 טיפים לבחירת מראה מנצח לאירוע הבא:

שמלה חיתוך לייזר

1. מה יפה לך ביום-יום?

אין צורך להמציא את הגלגל כל פעם מחדש: מה שיפה לך ביומיום יהיה יפה לך גם באירוע.
גזרות שאת יודעת שמחמיאות לך, צבעים שאת לובשת ביום-יום ומרגישה בהם טוב הם פרמטרים שיעזרו לך גם בבחירת בגד לאירוע. מה את לובשת בדרך כלל? איזה צבע הכי מחמיא לך לגוון השיער? בגד לאירוע צריך להמשיך לזרום עם קו הלבוש הרגיל שלך.

איזה צבע הכי מחמיא לך? מימין: שמלת קולר בצבע כחול, לפרטים / משמאל: שמלת קולר בצבע ירוק, לפרטים

איזה צבע הכי מחמיא לך? מימין: שמלת קולר בצבע כחול / משמאל: שמלת קולר בצבע ירוק

הכי חשוב שלא תרגישי "מחופשת", ושהבגד שתבחרי ללבוש יהיה כזה שאת מרגישה בו בנוח ומחמיא לך. לכי על המוכר והידוע רק בשדרוגים קלים. אם גזרת A הכי מחמיאה לך ביומיום- חפשי בגדים בגזרות כאלה גם כשאת מודדת פריטים לערב. ירוק הוא הצבע שלך? גם בשמלת ערב הוא יחמיא לך מאוד. 

לכל לקוחה שמגיעה אלי אני תמיד אומרת: תנסי גם לשבת עם השמלה. תזוזי איתה, תתכופפי, תרימי ידיים, תטיילי. כשאת קונה בגד חדש, חשוב שיאפשר לך לזוז בקלות ושיהיה לך נוח בו. ממש אין צורך לסבול כדי להיות יפה.


2. מהו סוג האירוע ומהו קוד הלבוש שלו?

לכל אירוע יש קוד לבוש משלו: לאירוע צהריים מתאימות שמלות יותר קלילות ובצבעוניות יותר פסטלית ולעומת זאת לאירוע ערב בדרך כלל נדרש קוד לבוש יותר רישמי וכהה. האם האירוע הוא חתונה? בריתה? בר מצווה? לכל אחד מאלה מתאים בגד בסגנון שונה.
תמונה ללא תיאור צבע בהיר יותר יתאים לאירוע צהריים. מימין: שמלת חאקי, להשיג כאן / משמאל: תמונה מתוך אירוע צהריים בקסיופיאה בהרצליה
צבע בהיר יותר יתאים לאירוע צהריים. מימין: שמלת חאקי, להשיג כאן / משמאל: תמונה מתוך אירוע צהריים בקסיופיאה בהרצליה
תמונה ללא תיאור קוד לבוש יותר רישמי וכהה לאירוע ערב. מימין: שמלת קולר, להשיג כאן / משמאל: תמונה מתוך אירוע ערב בקסיופיאה בהרצליה
קוד לבוש יותר רישמי וכהה לאירוע ערב. מימין: שמלת קולר, להשיג כאן / משמאל: תמונה מתוך אירוע ערב בקסיופיאה בהרצליה
3. מה הקירבה שלך לבעל/ת האירוע?

זו אחותך שמתחתנת או גיסתך? האם את חברה קרובה של בעלת האירוע או בכלל אמא של חתן בר המצווה?
רמת הקרבה שלך לבעל או בעלת האירוע היא משמעותית בבחירת השמלה שלך. כך למשל, חברה של הכלה לרוב תעדיף שמלה שאינה לבנה, ולעומת זאת אמא של חתן בר-מצווה דווקא תחפש שמלה בצבע לבן חגיגי. חשוב לדעת מה הקירבה שלך לבעלי השמחה כדי שלא תגיעי לבושה באופן מוגזם מדי אך גם לא להיפך: פשוט מדי.
מימין: שמלה לבנה ומחמיאה, להשיג כאן / משמאל: שמלת שרשרת כחולה, להשיג כאן
מימין: שמלה לבנה ומחמיאה, להשיג כאן / משמאל: שמלת שרשרת כחולה, להשיג כאן
4. קנית שמלה? יופי, עכשיו רוצי לקנות הלבשה תחתונה

סעיף חשוב מאין כמוהו. נקודה כואבת וחשובה מאוד: הגזרה של השמלה יכולה להיות מדהימה עליך, אבל אם ההלבשה התחתונה שלך לא טובה או אינה מחמיאה לך, השמלה פשוט לא תחמיא לך. אחרי שקנית שמלה, רוצי מיד לקנות גם הלבשה תחתונה שתתאים לה. התחתונים לרוב יהיו גבוהות יותר מאלה שאת לובשת ביומיום, החזיה חייבת להתאים לשמלה גם מבחינת רוחב ומיקום הכתפיות וגם בצורה בה היא יושבת עליך.
"אחרי שקנית שמלה, רוצי מיד לקנות גם הלבשה תחתונה שתתאים לה". מימין: סט של פטיט פואה Petit Pois, להשיג כאן, משמאל: תמונה של סט לקוחה מכאן
"אחרי שקנית שמלה, רוצי מיד לקנות גם הלבשה תחתונה שתתאים לה". מימין: סט של פטיט פואה Petit Pois,להשיג כאן, משמאל: תמונה של סט לקוחה מכאן
ללקוחות רבות שלי אני ממליצה לקחת איתן את השמלה לחנות ההלבשה התחתונה, ולמדוד במקום את השמלה על החזיה שהן מתכננות לרכוש. זה מאוד חשוב ויכול להקפיץ לגמרי כל שמלה שתקני.

5. ומה עם הסטיילינג?

LAST BUT NOT LEAST. סטיילינג נכון הוא תמיד המפתח. בחירת הנעליים, התיק, התכשיט ואפילו צבע הלק. אלוהים נמצא בפרטים הקטנים.

לשמלות בגווני כחול יתאימו נעלים כסופות או בגווני ניוד, לגווני הירוק יתאימו גוונים זהובים וגם שחורים ולפריטים בגווני סגול יחמיאו מאוד גם הצבעים הכסופים וגם הזהובים. שמלה שחורה כדאי לאבזר בפריט בצבע מנוגד כלשהו ושמלה אדומה כדאי לאזן עם נעליים בגווני ניוד או בז' כדי לא להעמיס על המראה הכללי.
סטיילינג נכון הוא תמיד המפתח. הצצה לתיקים החדשים שיעלו בקרוב לאתר
סטיילינג נכון הוא תמיד המפתח. הצצה לתיקים החדשים שיעלו בקרוב לאתר
גם כאן (וכמו תמיד) אני מסייגת עם סוגיית הנוחות ואומרת: רק מה שנוח לך, רק מה שאת מרגישה בו טוב עם עצמך. אם את גבוהה ולא נוח לך ללכת עם עקבים כי את כל הזמן מתכופפת- אל תנעלי עקבים. אם את נמוכה ומרגישה חסרת ביטחון בנעליים שטוחות- תנעלי רק נעליים שעושות לך הרגשה טובה.

כשנוח לך את משדרת את זה החוצה ומקרינה ביטחון ונינוחות- וזה הדבר הכי חשוב.
ציטוטי אופנה

 

להשארת תגובה

שימו לב, תגובות יאושרו לפני פרסומן

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.